logotype
img1
img2
img3
Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013 08:24

Σύκα-Υγεία και τι πρέπει να προσέξουμε

Γράφτηκε από τον 

Τρώγονται με ή χωρίς φλούδα.Μας δίνουν γεύση σε σαλάτες και κέικ, ενώ αποξηραμένα σε κοτόσουπες,μπισκότα κ.α. Περιέχουν μέταλλα,βιταμίνες,ποσότητες ασβεστίου και κάλιο που βοηθά στην αρτηριακή πίεση. Αποτελούν πηγή φυτικών ινών,συστατικά που βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος και στην πρόληψη του καρκίνου στο παχύ έντερο. Δυο μέτρια σύκα περιέχουν 16 γραμμάρια σακχάρων ενώ 1 μέτριο πορτοκάλι 15.Δηλαδή μας εφοδιάζουν με 74 θερμίδες ενώ αποξηραμένα 42.

Η υπερκατανάλωση τους όμως δεν είναι και ιδιαίτερα καλή .Μπορούμε να παρασυρθούμε από την απολαυστική γεύση τους αλλά πρέπει να περιοριστούμε στα 2-3 την ημέρα γιατί αλλιώς θα έχουμε επιπτώσεις στο βάρος μας.

 

Πηγή:www.newsbeast.gr   

Διαβάστηκε 2417 φορές